RegisterRegister
Log in to check your private messagesLog in to check your private messages
Log inLog in
FAQ  -  SEARCH  -  MEMBERS  -  FAVORITES  -  PROFILE
The Hungry Drunx (latest)
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    Tape Op Message Board Forum Index -> Listen to My Stuff
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Wed Aug 27, 2014 7:35 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

<--- click
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Sat Sep 20, 2014 12:56 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Funky Drummer
c. '14 The Hungry Drunx, derranged by Grankspoine

I got no real skills I drink a lot and take my pills
That's the way I live my life, man
I got no real job I hang out in yer back yard
It ain't no kinda life, man

This is
cuz I'm so dumb
This is cuz I'm so dumb
This is
cuz I'm so dumb
But I bet I could make a livin',
playin' these funky drums

I got  no family they all run off afraid of me
And the way I live my life, man
I got no kinda wife, well, that's mebbe good but
The rest ain't no kinda life, man

Drums: Snarl
Bass: Alvz-Brick-dbx160XT(pad)
Vox: Cad M9-ISA1-RNC
Gtrs, Keys, Brass: Grankspoine
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Sat Oct 11, 2014 7:45 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Time to Waste
c. '14 The Hungry Drunx

Been workin' so hard, tryna finda job
Just can't seem to get paid
I used to be workin' so hard down on the farm
For the minumum wage

Now I got some time to waste

I was workin' all night, tryna make a buck
I just couldn't save
I used to be workin' all night, down at the garage
Felt like a motherfuckin' slave

I remember workin' all week, no time off
Livin' my life inna daze
I remember workin' dawn to dusk, drinkin' thru the night
Lovin' my evil ways

Things will work out, that's what they say
In the bars and on the net
Yeah, things will work out, somehow, some way
But they sure haven't worked out yet

Drums: Snarl
Bass: HnrHdls-MarlboroGB0-12B-SM7b-UA710_Brick-dbx160XT
Vox: Sputnik-UA610-Pro VLA2
BVs: MD735-UA610
Gtrs: G&Lf100-ProJr-MD735-UA610_SB23L-Eureka
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Sat Dec 06, 2014 1:37 am    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Outta Love
c.' 14 The Hungry Drunx

I don't need to know yer name, no
I don't wanna feel yer pain, oh
I can't stand to be ashamed, no more
I won't stay and play yer game, oh no

I won't do it outta love
I won't do it outta love
I don't do it outta love

I can't wait to see your face, yeah
I'm just gonna sit outside yer place. huh
I don't have to run the race, eh
I just think yer such a waste, oh yeah

I won't do it outta love
I won't do it outta love
I don't do it outta love

Stella by Starlight plays in my mind
You wanted death metal for to grind
Melody ain't walk that line
You always needed double time

I won't do it outta love
I won't do it outta love
I don't do it outta love

You don't wanna understand, no
You could never hold a man, oh
You could never hold a man, oh
I don't wanna be your man, oh no

I won't do it outta love
I won't do it outta love
I don't do it outta love

Drums: Snarl
Bass: Alvz-Bric-dbx160XT
Bass2: BadRickey-Marlboro-RE320-UA110_Brick-dbx160XT
Vox: EV 664-UA110-RNC-RNLA
Gtr1&3: G&Lf100-MM-2x12-SB23L-ISA1
Gtr2&4: G&Lf100-MM-2x12-MXL89-ISA1
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Sat Dec 20, 2014 4:39 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Devastated
c. '14 The Hungry Drunx

Like Henry Fonda thru the bat-wing doors, I walked in the tavern
lookin' for a little more, I said,
"Bartender! gimme a pour like she said
make it long and make it deep and keep it comin', and keep it comin'."

And I always believed being happy's just so over-rated
But I confess I never thought I'd be so devastated


Like Gary Cooper in the sun walkin' on the dusty streets
I knew that I had won and I said,
"Bartender! gimme some like she said
make it long and make it deep and keep it comin', and keep it comin'."

Like John Wayne charging thru the pass on his worn out steed
I kept moving real fast and I said,
"Bartender! fill my glass like she said
make it long and make it deep and keep it comin', and keep it comin'."



Drums: Snarl
Gtrs: G&Lf100-MMhd130-2x12_SB23L0ISA1
Bass: Alvz-Brick-dbx160XT
Voc: MD421II-VC1Q
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Sat Jan 17, 2015 4:18 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Tension
c. '14 The Hungry Drunx

Let me tell ya
there ain't nothin' you can do for me
Let me tell ya
If you can't see
_

One time ya told me
I remember this specifically
One time ya told me
You know how it oughta be

Oh baby baby did I mention? 3x
I'm filled with tension
_
Oh they used to tell me
I had some kinda luck to be me
But last night they told me
Move along son, there ain't nothin' to see

Oh baby, baby did I mention? 3x
I'm filled with tension

Drums: SNARL
Gtrs: Mark Cline (Geronimo Cowboys)
Bass: Jaco-Brick-dbx160XT
Vox: Luna-UA110-VLA2
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Sun Mar 01, 2015 2:27 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Short & Sweet
c. '14 The Hungry Drunx

I love how you love me, baby
Love me not quite incomplete
Oh, how you love me, baby
Love me short & sweet
Love me short & sweet

I love how ya fool me baby
Love to see you out in the street
I love when you love me, baby
Love me short & sweet
Love me short & sweet

I love how you spend my money
Love how you keep me on my feet
And I love how you ration your honey
Love me short & sweet
Love me short & sweet

I love how you run my life
I love how you're always in heat
Oh, how all the women hate you
Love me short & sweet
Love me short & sweet

I love how you love me, baby
Your lovin' just can't be beat
C'mon now and love me, baby
Love me short & sweet
Love me short & sweet

Drums: Snarl
Basses: HohnerFretless-Brick-dbx160XT
Vox: RE320-PM1000-RNLA
Gtrs, Keys, Horns: Grankspoine
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Fri May 08, 2015 3:51 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

I'm Nowhere
c. '15 The Hungry Drunx

-
Feeling lighter than air, makes me,
not even care if you stare, shakes me,
not at all under there, takes me
nowhere

Hearing screams in my dreams, seems like
Never ahead or between, not unclean
But not really part of the scene, I'm unseen and
nowhere
Bridge
-
Specifically there seems no point, I know
I'm vaguely coming outta joint, and it shows
I'm not really down with the things going on, I'm,
nowhere

Spitting and swearing my way on through
Paying and playing to get to you
Saying the things that I do, I acknowledge I'm
Nowhere
Bridge
_
_
_
Showing no fear I act fearless
Having no care I attack care less
Back in the sack it all turns to black and I'm
Nowhere

Drums: Snarl
Bass: HnrJazz-Brick-dbx160XT
Voc:CAD Trion 800-Eureka
Tele-TT(HolyG)-EVnd-UA110(pad)_MXL860(durham)-UA710(pad)MS
G&Lf100-Mrshl(BigMw)-AKGd1000-UA110(pad)_MXL860(durham)-UA710(pad)MS
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Mon May 11, 2015 6:39 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Strange Daze & Nights
c. '15 The Hungry Drunx

-
The sun is hot
the sky don't breathe
And I don't kno-o-ow
What's happenin' to me

CH: Strange Daze & nites
Strange Daze & nites
Under the pretty lights

Everything has a price
I know nothin's free
And I don't kno-o-ow
What's happenin' to me
These things are strange
They shouldn't be
And I don't kno-o-ow
What's happenin' to me

CH: Strange Daze & nites
Strange Daze & nites
Under the pretty lights

-
I hope it never ends
I just wanna believe
But I don't kno-o-ow
What's happenin' to me

Drums: Snarl
Bass: Mach1-VC3q
Gtrs: G&Lf100-ProJr-SprlxPR628-UA110(pad)_MXL860-UA710(pad)M/S
Ld. Voc: SennMK4-VC1Q
BV's: Beta58-VC1Q
Keys, Horns: Grankspoine
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Wed May 13, 2015 12:23 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

That Comfort Stuff
c. '15 The Hungry Drunks

Sara Lee-ah she makes a good pound cake
Yeah, Sara Lee-ah, she sure knows how to bake
And if I don't get to eat me some o' that soo-oo-oon
I think my heart just might break
Betty Crockpot ain't got no competition
When it comes to that double fudge brownie tradition
And if I don't get to eat me some o' that soo-oo-oon
I think my heart just might break

It ain't to easy keep this boyish figure
It ain't that easy without alla that comfort stuff
No, it ain't easy to keep this boyish figure
Ya gotta get enuff

Johhny Fastwalker sure makes me into quite the talker
Yeah he sure knows the medicine I like take
And if I don't get to drink me some o' that soo-oo-oon
I think my heart just might break
Joseph Seasickgram keeps me buyin' olives
I need the bottled brine to help me stay awake
And if I don't get to mix me some o' that soo-oo-oon
I think my heart just might break

Drums: Snarl
Bass: Alvarez-Brick-dbx160XT
Vox: ADKa6-PM1000-RNLA
Gtrs: G&Lf100(MXR+-HolyG)-ProJr-SennE609-UA110(pad)_ProJr-MXL860-UA710(pad)MS
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Wed May 13, 2015 4:06 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

A Fact
c. '15 The Hungry Drunx

Ah-Ah
There ain't no way
I can tell you
How to leave
With yer pride intact

Ain't no joke son, It's a fact

Ah-Ah
There ain't no chance
Of gettin' over it
You oughta know
Just what you lack

Ah-Ah
There ain't no reason
Yer momma left you
Just was her time
To get on back

Ah-Ah
There ain't no leavin'
The killin' season
Now that the sun
has turned to black

Drums: Snarl
Bass: HnrJazz-Brick-dbx160XT
Vox: CadM9-Eureka
GtrsG&Lf100(RoctronAgold)-ProJr-E609-UA110(pad)_MXL860(durham)-UA710(pad)_M/S
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Thu May 14, 2015 1:47 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

<--- click

1. Funky Drummer_w_Grankspoine 02:38
2. Devastated 03:13
3. Strange Daze & Nights_w_Grankspoine 03:31
4. Tension_w_Mark Cline 04:17
5. That Comfort Stuff 04:02
6. Outta Love 05:34
7. Short & Sweet_w_Grankspoine 03:22
8. I'm Nowhere 04:02
9. A Fact 04:08
10. Time To Waste 04:30

A Portlandian drummer and a Chi-town noisemaker,
joined by a Ainglish multi-sompin' onna few trax and
a Californater on another, rock yer tits off.
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Sat May 23, 2015 4:38 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

That Mogadishu Music
c. '15 The Hungry Drunx

Hey yeah, it's got a beat you can groove to
Oh yep, a rhythm you gotta move to
Or away, if ya wanna survive today
That Moga-dishu music

A-rat-a-tat-a-tat, says the Armalite
It's a chorus sound goes on all night
Don't even end when comes the sunrise
That Mogadishu music

And who gets the hit, you don't mebbe know
Who's in the shit, takes the bullet blows
No end of it, another encore flows
That Moga-dishu music

Hell yeah, it's a rhythm you gotta move to
Oh yep, got a beat you gotta groove to
Dance away, you may not survive today
That Moga-dishu music

Drums: SNARL
Basses: HnrJazz-Brick-2160XT
HnrJazz-Brick-Marlboro-RE320-ISA1
Vox: AT3036-VC1Q(pad)
LLdGtr: Paul-TT-EVnd-ISA1
RtLdGtr: G&Lf100(DOD250)-ProJr-E609-UA110
RthmGtrs: G&Lf100(DanoRockyRd-DOD250)-ProJr-E609-UA110(pad)_MXL860-UA710(pad)MS
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Mon May 25, 2015 4:28 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Smooth (Keep it)
c. '15 The Hungry Drunx

All the little girls, tryna impress each other
The way they dress, they snuck out on they mothers
And the boys got the toys revvin' at the line
They're lookin' fine, lookin' fine

All they really had try to do
Is keep it smooth
Keep it smooth

I remember, walkin' with you in the dark
We spent some time under the willow tree in the park
And if I really tightly close my eyes
I can see, baby mine, those starry skies

All we really had to do
Was keep it smooth
Keep it smooth

That was a summer, summer slowly changed to fall
But we had it all, we had it all
And if I could I'd live that time again
if you could, would you, my friend?

All we really had to do
Was keep it smooth
Keep it smooth
All we really had to do
Was keep it smooth
Enjoy our youth

All the little men, tryna impress each other
All they want's, a girl just like their mothers
And the girls want more than just a good time
And they're lookin' fine, lookin' fine

All they really had to do
Was keep it smooth
Keep it smooth
All they really had to do
Was keep it smooth
Enjoy their youth
All they really had to do
Was keep it smooth
Keep it smooth
AAll they really had to do
Was enjoy their youth
Keep it smooth

Drums: Snarl
BassHnrJazz-Brick-dbx160XT
HnrJazz-Brick-MMhd130(pwrSoak)-RE320-ISA1
Vox: Apex-ISA1-RN LA
RthmGtrs: HnrHdless(BarberDD-ShortTimer-DigiVreverb)-ProJr-E609-1589B(pad)
LdGtr: RedFrnds(FulltoneDpro-ShortTimer-DigiVreverb)-ProJr-E609-1589B(pad)-MXL860-UA710(pad)MS
Handclaps:MXL860-UA710(pad)_&_E609-1589B(pad)
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vvv
zen recordist


Joined: 13 May 2003
Posts: 7954
Location: Chi

PostPosted: Sat Jun 20, 2015 2:16 pm    Post subject: Re: The Hungry Drunx (latest) Reply with quote

Pure
c. '15 The Hungry Drunx

When I see you,
I'm goddamn sure
I don't wanna be you,
I could never be that pure
Yes I'm very sure
I don't wanna be you,
I could never be that goddamn
pure
I could never be that pure

When I smell you,  
I'm goddamn sure
Don't know how to tell you
I could never be that pure
Yes I'm very sure
I gotta tell you
I could never be that goddamn
pure
Iq could never be that pure

When I taste you
I'm goddamn sure
I don't wanna waste you
Cuz I could never be that pure
Yes I'm very sure
That I don' wanna waste you
And I could never be that goddamn
pure
I could never be that pure

Drums: SNARL
Basses: HnrJazz-MMhd130-RE320-PM1000_Brick-dbx160XT
Vox: EV664(durham)-PM1000-VLA2
Gtr: LP(DOD250-BNwicker)-ProJr-E608 1589B_MXL860(durham)-PM1000-VLA2_MS
_________________
bandcamp; vlayman;
THD; blog.
I mix with olive juice.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    Tape Op Message Board Forum Index -> Listen to My Stuff All times are GMT - 4 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 6 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum