Search found 455 matches

by djdrake13
Fri Feb 11, 2005 12:16 pm
Forum: 5/03-2/05: Music & MP3s
Topic: Chimmerling
Replies: 1
Views: 6971

Chimmerling

Here it is.. the first single from Kuropta (me). Hope y'all like it. Any comments are welcomed, even bad ones.

http://www.mperia.com/displayfull.php?s ... &id=245757
by djdrake13
Thu Feb 10, 2005 1:55 pm
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: bush is gaining in the polls, lead over kerry jumps 6%
Replies: 2
Views: 2456

Re: bush is gaining in the polls, lead over kerry jumps 6%

I dont' believe those things any more. I'll just go out and look for all Democrats and prove their Republican survey all wrong.
by djdrake13
Thu Feb 10, 2005 1:53 pm
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: Ever developed self-discipline? (...starting from zero.)
Replies: 11
Views: 4631

Re: Ever developed self-discipline? (...starting from zero.)

If you're just disciplined to drink, fuck off, and get retarded till you pass out every night, its pretty easy to fulfill your dreams.
by djdrake13
Thu Feb 10, 2005 11:24 am
Forum: 5/03-2/05: General Recording
Topic: commercials are loud.
Replies: 32
Views: 8442

Re: commercials are loud.

I think its the program people's faults. I work in commercials and we have a standard level and will even get rejected when we send them out if they are too loud. The programs aren't using the same standards or not "mastering"/compressing, like the commercials are, and when the spots come on it seem...
by djdrake13
Thu Feb 10, 2005 11:15 am
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: favorite obscure covers!??
Replies: 57
Views: 61565

Re: favorite obscure covers!??

"My Blue Heaven" Smashing Pumpkins

Actually the pumpkins have a lot of covers in the box set of B-sides from the Mellon Collie Session.. what was that boxed set called??
"The aeroplane turns left.. looks right"?
by djdrake13
Thu Feb 10, 2005 11:12 am
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: and another bad movie...
Replies: 4
Views: 2872

Re: and another bad movie...

W...T...F.... That might just be the strangest thing I've ever seen.
by djdrake13
Thu Feb 10, 2005 10:35 am
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: and the best avatar award goes to...
Replies: 22
Views: 8732

Re: and the best avatar award goes to...

totally, hands down, the winner.
by djdrake13
Tue Feb 08, 2005 12:50 pm
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: Deos anyone else feel like they are gonna flip out?
Replies: 33
Views: 12732

Re: Deos anyone else feel like they are gonna flip out?

Whew! Its not just me. I can't figure out what energy or planetary power has caused this, but its got its grip on a lot of people I think. I just keep thinkin ahead to spring and how damn good its gonna feel to sit outside at night with a cold one, a smoke, and watch the earth actually live again. I...
by djdrake13
Tue Feb 08, 2005 8:33 am
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: recommend a movie to rent
Replies: 44
Views: 15279

Re: recommend a movie to rent

Napoleon Dynamite is the funniest movie I've seen in a long time

"Whatever I want to.. GOD!"
by djdrake13
Tue Feb 08, 2005 8:31 am
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: Deos anyone else feel like they are gonna flip out?
Replies: 33
Views: 12732

Deos anyone else feel like they are gonna flip out?

Its an incredibly stressful time of year here! I'm feeling it, my mom's feeling it, my girl's feeling it. I'm just wonderin if other people are at their wits end. Lets get some bitchin going on.
by djdrake13
Fri Feb 04, 2005 12:50 pm
Forum: 5/03-2/05: Musicians Wanted/Available
Topic: Am I the only one in NH?
Replies: 0
Views: 6829

Am I the only one in NH?

Please anyone out there?? I play music. all kinds. Lets jam
by djdrake13
Fri Feb 04, 2005 12:49 pm
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: Girl loves the Simpsons? The perfect Valentine's day card
Replies: 3
Views: 2583

Re: Girl loves the Simpsons? The perfect Valentine's day car

My girl doesn't like the Simpsons, but I'd shit a brick if she gave me that card!! I'd love her forever.
by djdrake13
Fri Feb 04, 2005 12:47 pm
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: Don't Mind Me. I'm Just Doing My Job
Replies: 11
Views: 4511

Re: Don't Mind Me. I'm Just Doing My Job

Yup, Bush rocks. gotta luv him.
by djdrake13
Fri Feb 04, 2005 12:40 pm
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: shipping guitars
Replies: 6
Views: 3293

Re: shipping guitars

Yikes!! I shipped my acoustic from AZ to NH wrapped in blankets, guitar case, more blankets, pillows, and an outer box. Well it was smashed in half when it got to NH. I couldn't believe it, they must have thrown a really heavy box right on top of it, cause it was sooo padded. Luckily I had insured i...
by djdrake13
Wed Feb 02, 2005 1:41 pm
Forum: 5/03-2/05: Off-Topic / Off-Color / Off-the-Cuff
Topic: Lieing about Santa
Replies: 20
Views: 5486

Re: Lieing about Santa

until you find out the truth and realize that you aren't a slave to the groove